Kunnen we je helpen?
Heb je een vraag of opmerking? Voldoet iets niet helemaal aan je verwachting? Heb je hulp nodig bij het vinden of bestellen van een artikel of wil je meer informatie over een bepaald product?
Altijd een oplossing voor je klacht, altijd een antwoord op je vraag!
De medewerkers van het Boxspringenmatrassen.nl team helpen je graag verder met de volgende onderwerpen:
– Bestellingen
– Bezorgen / Afhalen
– Retourneren
– Extra services
– Voorwaarden
– Betalen vooraf of bij aflevering
Eventuele klachten worden uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord. Indien er geen oplossing kan worden geboden, kunt u de klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Via www.sgc.nl kunt u vervolgens uw klacht kenbaar maken.
Zo kun je ons bereiken
Per e-mail (24×7)
Verstuur hier je e-mail en we proberen zo snel mogelijk te antwoorden.
E: info@boxspringenmatrassen.nl
Wij zijn op werkdagen, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot en met 22.00 uur, te bereiken via onze online Chat.
Help Boxspringenmatrassen.nl te perfectioneren
Met je vragen, opmerkingen maar ook klachten help je mee de kwaliteit en service van Boxspringenmatrassen.nl nog verder te verbeteren. Vragen, opmerkingen en klachten kunnen tenslotte verbetering in gang zetten.
Een compliment doorgeven mag natuurlijk ook altijd.